Mikäli tuotteen sisältö muuttuu olennaisesti, ilmoitamme siitä ensin tilaajalle ennen toimitusta.
Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta. Aistikas Korut / aistikas.fi ei ole vastuussa asiakkaan antamien virheellisten tietojen, kuten väärän osoitteen aiheuttamasta haitasta. Mikäli tuotetta ei voida toimittaa perille virheellisten tietojen vuoksi, Aistikas Korut / aistikas.fi ei palauta tuotteen hintaa asiakkaalle, eikä korvaa asiakkaalle tai kolmannelle osapuolelle aiheutunutta vahinkoa. Tilaukselle on tällöin mahdollista tilata uusi kuljetus liikkeemme kautta asiakkaan kustannuksella.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Toimituskulut lisätään lopulliseen ostosummaan. Toimitamme ostoksesi Posti Group Oyj:n (myöhemmin ’Posti’) välityksellä Suomeen. Toimituskulut ovat kaikkiaan 5 € yhtä lähetystä kohti.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Tuotteet toimitetaan Postin kirje- tai pakettilähetyksenä riippuen tilauksen lopullisesta koosta.
Tuotteiden toimitusaika on maksimissaan 10 päivää.
Jos et ollutkaan tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen, voit palauttaa sen 14 vuorokauden sisällä. Ilmoita palautuksesta etukäteen myös sähköpostitse, jossa on mainittu palautus, yhteystietosi, sekä tilinumero, johon palautus suoritetaan kuluttajansuojalain antamassa määräajassa. Pakkaa tuote huolellisesti, sillä tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Tuote lähetetään postin asiakaspalautuksena osoitteeseen: Aistikas Korut, Vehmaistentie 1216, 14300 Renko. Tilaaja vastaa palautuksesta aiheutuneista kuluista.
Mikäli lähettämämme tuote on väärä tai vahingoittunut, ota välittömästi yhteyttä Aistikas Koruihin sähköpostitse tai puhelimitse, jotta voimme sopia virheen korvaamisesta.
Vaikka tuotteet on pakattu huolellisesti, saattavat ne joskus vahingoittua Postin kuljetuksessa. Mikäli tuote on vahingoittunut heidän kuljetuksessaan, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys Aistikas Koruihin, jotta voimme sopia korvaavan tuotteen toimituksesta.
Vastaamme mielellämme kaikkiin tiedusteluihin koskien tuotteiden tilaamista tai toimittamista: sähköpostitse info@aistikas.fi tai puhelimitse 045-77302797 / Perttu Laakso.